Вторник, 21 Яну 2025
Вие сте тук: Начало Начало Архив Новини

Архив НОВИНИ

Обявление Печат Е-поща
Новини, обяви, конкурси - Новини
Вторник, 12 Август 2014г. 16:18ч.

OБЩИНА ПЕЩЕРА, във връзка с осигуряване на устойчивост по Проект “Предоставяне на почасови услуги от звено за социални услуги в домашна среда към домашен социален патронаж – гр. Пещера”,  по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”, схема за  предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051РО001-5.1.04 “Помощ в дома”, ще осъществи подбор на личен асистент – 5 броя.

І. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА НА ЛИЧЕН АСИСТЕНТ
    Основни функции:
1.    Познава и прилага нормативната уредба в сферата предоставянето на социални услуги в общността и в т.ч. услугата “Личен асистент”.
2.    Организира и осъществява ежедневни

дейности, осигуряващи социалните условия, необходими за нормален живот на потребителите на социални услуги, а именно – помощ при общуване и подържане на социални контакти; развлечения и занимания в дома и извън него; четене на художествена литература; придружаване и оказване на помощ при разходка.
3.    Организира и осъществява ежедневни дейности, осигуряващи личната хигиена и задоволяване на нуждите на потребителя – приготвяне на храна и подпомагане храненето на лицето с увреждане; текущо или основно почистване на жилището; помощ на потребителя при подържане на лична хигиена /ежедневен тоалет, обличане , къпане/; осигуряване на пране, химическо чистене или ръчно пране.
4.    Организира и осъществява дейности във връзка със здравето на потребителя – съдействие при настаняване в болница, грижи в болница при необходимост; придружаване до личен лекар или специалист; проследяване правилното приемане и подпомагане при приемане на лекарства, предписани от лекар; оказване на съдействие при снабдяване с помощно-технически средства.
5.    Организиране и осъществяване на административни услуги – съдействие и подаване на документи пред ТЕЛК/НЕЛК, Дирекция „Социално подпомагане”, РУСО – пенсионен отдел и други; при изявено желание от страна на потребителя и с негови средства да пазарува, заплаща ел.енергия, вода, телефон, твърдо гориво.
6.    Спазва професионалната етика и съхранява професионална тайна. Не разпространява лична информация за потребителите, станала му известна при или по повод изпълнение на служебните си задължения, която би довела до нарушаване правата или интересите им.Минимални изисквания за заемане на длъжността:
1.    Образование – начално.
2.    Професионален опит – / не се изисква, но с предимство ще се ползват кандидати с опит в сферата на социалните услуги в общността - социални работници, обслужващ персонал в домове за социални грижи и в домашни условия, медицински сестри, санитари, обслужващ персонал в здравни заведения, обслужващ персонал в детски заведения, домашни прислужници, детегледачи/.
3.    Да притежават сертификат за преминато обучение за предоставяне на социалната услуга “личен асистент” или други услуги с подобен характер.Специфични изисквания:
1.    Без заболявания, определени като противопоказни за заемане на длъжността.
2.    Да са лица в трудоспособна възраст;
3.    Да са регистрирани в дирекция “БТ”. Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор по чл. 67, ал. 1, т. 2, във връзка с чл. 68, ал. 1, т. 2 от Кодекса на труда.
Възнаграждението по трудовия договор се осигурява от Бюджета на Община Пещера.

ІI. РЕД ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ПОДБОРА

1. Необходимите документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в подбора са:
•    Заявление за кандидатстване по образец.
•    Автобиография.
•    Копие на сертификат/и за завършени обучителни курсове по сходни програми/проекти.
•    Служебна бележка, относно регистрация в “Бюро по труда” - Пещера.
•    копие на диплома за завършено образование
•    
2.    Документите следва да се подават лично в община Пещера, в срок до  29.08.2014 г.  включително – 17.00 часа.
3.    Всяко постъпило заявление за участие в подбора в рамките на обявения срок се разглежда от комисия, определена със заповед на кмета на община Пещера.
4.    Подборът протича в два етапа:
•    Проверка за съответствието на представените документи с обявените изисквания, в 3 (три) дневен срок от изтичане срока на обявлението.
•    Събеседване в 3 (три) дневен срок след проверката на съответствията на представените документи.
    До по – нататъшно участие в процедурата за подбор не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи в срок или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията.
Списъците на допуснатите и недопуснатите до събеседване  кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на събеседването се обявяват на информационното табло на служебния вход на сградата на Община Пещера  до 01.09.2014 г.
В списъка на недопуснатите до събеседване кандидати се посочват основанията за недопускането им.
Събеседването се провежда от комисията по т. 3 и има за цел да се установи в каква степен всеки кандидат притежава професионалните и делови качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
След приключване на работата си, комисията изготвя протокол с резултатите от събеседването и списък с класираните кандидати в 3 (три) дневен срок от провеждането на интервюто.
Кметът на община Пещера  сключва трудов договор с класираният кандидат.

III. МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА.
    Община Пещера, Звено за социални услуги в домашна среда към Домашен социален патронаж – гр. Пещера.

 


ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН
035062216
0893532069