Неделя, 16 Фев 2025
Вие сте тук: Начало Начало Архив Новини

Архив НОВИНИ

ОБЯВА-КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР Печат Е-поща
Новини, обяви, конкурси - Новини
Вторник, 11 Декември 2007г. 10:42ч.
О Б Я В А
ОБЩИНА ПЕЩЕРА
на основание чл.14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 1039./ 10.12.2007 г. на Кмета на общината

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: ФИНАНСОВ КОНТРОЛЬОР

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността


• Длъжност, звено, административна структура
Финансов контрольор
Общинска администрация – Пещера
• Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организира и осъществява предварителен контрол за законосъобразност на дейностите и структурите в общината по Закона за финансово управление и контрол в публичния сектор. Преди вземането/извършването на всички решения/действия извършва съпоставяне с изискванията на приложимото законодателство, за да се гарантира тяхното спазване. Писмено изразява мнение, относно законосъобразността на решенията/действията, свързани с разпореждане на активи и средства / включително поемането на задължения и извършване разходи/ в общината. Следи за изпълнение на задълженията по СФУК чрез извършване на конкретни документални проверки, анкетиране и чрез физически проверки на място. Координира дейностите по вътрешен контрол в общината и организира своевременно актуализиране на вътрешните правила и контролни процедури.
а/ Минимални изисквания:
Изисквана минимална степен на образование – магистър
• професионален опит – 3 години
• или минимален ранг – ІV младши
• минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 290 лв.
• брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
б/ Специфични изисквания:
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
в/ Допълнителни изисквания:
- висше образование от област: счетоводно-икономическо или социално-икономическо планиране;
- професионален опит в областта на счетоводството и/или данъчния контрол и/или данъчните ревизии – 4 години;
- трудов или служебен стаж в бюджетна организация – минимум 3 години;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативни актове;
- да притежава организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители;
- квалификация - умения за работа с компютър;
- кандидатът да бъде мотивиран да заеме тази длъжност;
3. Начин за провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
- Решаване на тест;
- интервю
4. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл.17, ал.1 от НПКДС;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставeно под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност /по чл.17 от НПКДС/;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ осигурителния стаж;
5. Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса се представят, всеки работен ден от 8,30 ч. до 17,00 ч. в срок до 21.12.2007 г., в ОЦУИГ на Общинска администрация гр. Пещера, ул.“Дойранска епопея” №17 лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.
6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Общинска администрация и в електронната страница на Община Пещера на 11.12.2007 г. до 18,00 ч.



За връзка: тел. 0350 6 2203

 


ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН
035062216
0893532069