Неделя, 09 Фев 2025
Вие сте тук: Начало Начало Архив Новини

Архив НОВИНИ

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: НАЧАЛНИК ОТДЕЛ "ГРАО" Печат Е-поща
Новини, обяви, конкурси - Новини
Вторник, 11 Декември 2007г. 10:45ч.

О Б Я В А
ОБЩИНА ПЕЩЕРА

на основание чл.14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 1044/ 10.12.2007 г. на Кмета на общината

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: НАЧАЛНИК ОТДЕЛ “ГРАО”

 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността

 

• Длъжност, звено, административна структура
Началник отдел “ГРАО”
Дирекция “Административно-правно и информационно обслужване”
Общинска администрация – Пещера
• Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, организира, координира и контролира дейността на служителите от отдела за професионално и административно изпълнение на основните и специфични дейности в отдела, свързани със съставяне на актове по гражданско състояние /раждане, брак и смърт/ и поддържането им в регистри, в едно с картотечния регистър и регистрите на населението, поддържане и актуализиране електронния регистър- локална база данни “Население”, осигуряване на информация от ЕСГРАОН, организационно-техническата подготовка при провеждане на избори и местни референдуми и дейността по предоставяне на информация и услуги на гражданите.
а/ Минимални изисквания:
Изисквана минимална степен на образование – бакалавър
• професионален опит – 4 години
• или минимален ранг – ІІІ младши
• минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 314 лв.
. брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
б/ Специфични изисквания
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
в/ Допълнителни изисквания
- висше образование от област: публична и стопанска администрация;
- образователно-квалификационна степен - магистър;
- професионален опит в областта на гражданската регистрация и административното обслужване;
- трудов или служебен стаж в бюджетна организация – минимум 4 години;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативни актове;
- управленска компетентност;
- да притежава организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители;
- квалификация - умения за работа с компютър и програмни продукти;
- кандидатът да бъде мотивиран да заеме тази длъжност;
3. Начин за провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
- Решаване на тест;
- интервю
4. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл.17, ал.1 от НПКДС;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставeно под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност /по чл.17 от НПКДС/;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ осигурителния стаж;
5. Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса се представят, всеки работен ден от 8,30 ч. до 17,00 ч. в срок до 21.12.2007 г., в ОЦУИГ на Общинска администрация гр. Пещера, ул.“Дойранска епопея” № 17 лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.
6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Общинска администрация и в електронната страница на Община Пещера на 11.12.2007 г. до 18,00 ч.




За връзка: тел. 0350 6 2203
 


ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН
035062216
0893532069