Вторник, 18 Фев 2025
Вие сте тук: Начало Начало Архив Новини

Архив НОВИНИ

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА ДИРЕКТОР на ДИРЕКЦИЯ "СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ" Печат Е-поща
Новини, обяви, конкурси - Новини
Вторник, 11 Декември 2007г. 10:50ч.

О Б Я В А
ОБЩИНА ПЕЩЕРА

на основание чл.14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 1041/ 10.12.2007 г. на Кмета на общината

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА
ДИРЕКТОР на ДИРЕКЦИЯ “СОЦИАЛНИ ДЕЙНОСТИ”
Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността

 

 


• Длъжност, звено, административна структура
Директор на Дирекция
Дирекция “Социални дейности”
Общинска администрация – Пещера
• Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, организира, координира и контролира професионално и административно изпълнението на основните и специфични дейности на дирекцията, свързани със социалните дейности. Подготвя и организира изпълнението на общинската програма за предоставяне на социални услуги на гражданите. Разработва и реализира проекти и програми в сферата на социалните дейности.
а/ Минимални изисквания:
Изисквана минимална степен на образование – бакалавър
• професионален опит – 5 години
• или минимален ранг – ІІІ младши
• минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 363 лв.
• брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
б/ Специфични изисквания
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
в/ Допълнителни изисквания:
- висше образование от област: социални дейности или икономика;
- професионален опит в областта на социалните дейности;
- трудов и/или служебен стаж на ръководна длъжност в бюджетна организация - минимум 3 год.
- образователно-квалификационна степен – магистър;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и прилагане на нормативни актове;
- управленска компетентност;
- да притежава организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители;
- квалификация - умения за работа с компютър;
- кандидатът да бъде мотивиран да заеме тази длъжност;
3. Начин за провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
- Писмена разработка на тема: “Организация на социалните дейности в община”
- интервю
4. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл.17, ал.1 от НПКДС;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставeно под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност /по чл.17 от НПКДС/;
- Копия на документи за придобита образователно квалификационна степен;
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ,удостоверяващ осигурителния стаж;
5. Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса се представят, всеки работен ден от 8,30 ч. до 17,00 ч. в срок до 21.12.2007 г., в ОЦУИГ на Общинска администрация гр. Пещера, ул. “Дойранска епопея” № 17 лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.
6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Общинска администрация и в електронната страница на Община Пещера на 11.12.2007 г. до 18,00 ч.




За връзка: тел. 0350 6 2203
 


ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН
035062216
0893532069