Неделя, 09 Фев 2025
Вие сте тук: Начало Начало Архив Новини

Архив НОВИНИ

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА "СЕКРЕТАР" НА КМЕТСТВО РАДИЛОВО Печат Е-поща
Новини, обяви, конкурси - Новини
Вторник, 11 Декември 2007г. 10:56ч.

О Б Я В А
КМЕТСТВО РАДИЛОВО

на основание чл.14, ал.1 и ал.2 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители и Заповед № 25/ 10.12.2007 г. на Кмета на Кметство Радилово

 

ОБЯВЯВА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА “СЕКРЕТАР” НА КМЕТСТВО РАДИЛОВО

 

Минимални и специфични изисквания за заемане на длъжността

 


• Длъжност, звено, административна структура
Секретар на Кметство
Кметство Радилово
Община Пещера
• Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организира и отговаря за дейността на администрацията в кметството, условията на работа на служителите и информационно-техническото обезпечаване на дейността им, деловодното обслужване, документооборота и архива на кметството, гражданската регистрация и административно обслужване, разгласяването и обнародването на актовете на Кмета на кметството. Организира дейностите в областта на местното самоуправление, подпомага кмета в организиране на дългосрочни и краткосрочни програми за развитие на кметството и опазване на обществения ред.
а/ Минимални изисквания:
• Изисквана минимална степен на образование – бакалавър
• професионален опит – 4 години
• или минимален ранг – ІІІ младши
• минимален размер на основната заплата, определена за длъжността: 314 лв.
• брой работни места, за които е обявен конкурс за тази длъжност: 1
б/ Специфични изисквания:
- да е дееспособно лице;
- да не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер и да не е лишено по съдебен ред от правото да заема съответната длъжност;
в/Допълнителни изисквания:
- професионален опит на ръководна длъжност в администрация - минимум 4 год.
- степен на висше образование – магистър;
- квалификация - умения за работа с компютър;
- кандидатът да бъде мотивиран да заеме тази длъжност;
- компетентност, свързана с познаване, ползване и законосъобразно прилагане на нормативни актове;
- да притежава организационна компетентност, способност за планиране и организиране на дейността ;
- комуникационна компетентност;
- компетентност за работа с потребители.
3. Начин за провеждане на конкурса:
Конкурсът за заемане на длъжността да се проведе по следния начин:
- Писмена разработка на тема: “Организация и контрол върху административната дейност на кметството”
- интервю
4. Документи за участие в конкурсната процедура:
Кандидатите за участие в конкурса представят следните документи:
- Заявление за участие в конкурс по образец съгласно чл.17, ал.1 от НПКДС;
- Декларация от лицето, че е пълнолетен български гражданин, не е поставeно под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер, на лишаване от свобода и не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност /по чл. 17 от НПКДС/;
- Копия на документи за придобита образователно-квалификационна степен;
- Копия на документи, удостоверяващи продължителността и областта на професионалния опит – трудова и/или служебна книжка, осигурителна книжка или друг документ, удостоверяващ осигурителния стаж;
5. Място и срок за подаване на документи за участие:
Документите за участие в конкурса се представят, всеки работен ден от 8,30 до 16,00 ч. в срок до 21.12.2007 г., в Кметство Радилово лично от кандидатите или от техни упълномощени представители с нотариално заверено пълномощно.
6. Списъците и всички съобщения във връзка с конкурса се обявяват на Информационното табло пред сградата на Кметство Радилово и в електронната страница на Община Пещера на 11.12.2007 г. до 18,00 ч.




За връзка: тел. 03556 221
03556 266
 


ГОРЕЩ ТЕЛЕФОН
035062216
0893532069